Czechia Travel Trade Day v Brně
Jihomoravská metropole Brno se ocitla v centru dění turistického ruchu. V dubnu tu v rámci akce Czechia Travel Trade Day probírali mezinárodní odborníci tuzemskou turistickou nabídku. A nechyběl u toho ani Martin Soukup, ředitel Královéhradecké krajské centrály cestovního ruchu.
Travel Trade Day (TTD) je jednou z největších tuzemských akcí na podporu incomingu. Má za cíl zpropagovat bohatou turistickou nabídku Česka v regionech a přispět k rozvoji příjezdového cestovního ruchu.
Letošní ročník se uskutečnil v termínu od 24. do 25. dubna a opět přinesl intenzivní mezinárodní obchodní jednání. Jeho součástí byly znovu také poznávací cesty po Jihomoravském kraji pro zahraniční cestovní kanceláře.
„Takto komplexní akce, kde máme šanci prezentovat náš region do celého světa je přesně to, co potřebujeme. Osobně jsem měl několik schůzek se zástupci zahraničních cestovních kanceláří a jsem přesvědčen, že se nám podařilo vyjednat velice silnou pozici Královéhradeckého kraje v nabídce cestovních kanceláří,“ upřesnil Soukup.
TTD se účastnilo 74 společností zabývajících se turismem z 23 zemí světa. Vyprodalo se také všech 100 balíčků pro domácí hosty – zástupce tuzemských incomingových agentur, hotelů, krajů, regionálních Convention Bureaus, poskytovatelů služeb v cestovním ruchu i samotných turistických cílů.
Akce Czechia Travel Trade Day se koná od roku 2016 s přerušením v covidových letech 2020 a 2021. Mezi pořadatelskými městy byla doposud Praha, Liberec, Karlovy Vary, Plzeň, Olomouc, České Budějovice a právě Brno. V roce 2024 by se pořadatelské role měl ujmout Královéhradecký kraj.