Královéhradecké propagační materiály zabodovaly v soutěži TURISTPROPAG
Odborná porota v soutěži TURISTPROPAG ocenila turistické propagační materiály a produkty. Několik cen si odnesly i DMO z Královéhradeckého kraje.
V kategorii turistický produkt roku 2020 – 2022 skončilo na 3. místo DMO Hradecko spolu s městem Hradec Králové a jejich Gustíkem. O příčku výš se umístily Krkonoše – svazek měst a obcí s produktem Pohádkové Krkonoše.
Porota ocenila i regionální potraviny. Na bronzové příčce se umístilo sušené maso Poctivý grund a zlato si odnesl Minicukrovar Mžany.
Sdružení Český ráj bylo oceněno 3. místem v kategorii turistická informace roku 2022 „propagační leták“ za leták Po stopách Albrechta Valdštejna ke stejnojmenné hře.
Turistické informační centrum Trutnov získalo 2. místo za regionální předmět. V kategorii turistické noviny si zase odneslo 3. místo DMO Orlické hory a Podorlicko.
V 7. ročníku prestižní přehlídky turisticko-propagačních materiálů TURISTPROPAG rozdala odborná porota ceny v 20 kategoriích – od propagačních letáků a brožur, kalendářů a spotů až po zpravodaje a publikace. Výsledky byly vyhlášeny ve čtvrtek 21. dubna v rámci veletrhu cestovního ruchu Regiony na Výstavišti v Lysé nad Labem.
„Letos byl přihlášen větší počet materiálů, než jsme předpokládali. Musím konstatovat – a porota se na tom shodla –, že jejich úroveň se výrazně zlepšila. Verdikt nebyl vůbec jednoduchý, rozhodovaly jemné nuance, takže se téměř stíraly rozdíly mezi prvním, druhým a třetím místem,“ uvedla předsedkyně poroty Michaela Bělinová. Celkem se posuzovalo na 300 přihlášených materiálů od 98 subjektů.