Baví Vás administrativní práce? Bez problémů ohlídáte potřebné termíny a zpracujete přehledy?
Nebojíte se složitých situací, jelikož si se vším dokážete hravě poradit? Pokud ano, ozvěte se nám!
Co u nás budete mít na starosti?
- starat se o kompletní administrativní podporu našeho týmu
- příprava všech potřebných podkladů sloužící k poradám či jednáním
- správa svěřených procesů a projektů
- zástup společnosti v komunikaci s externími i interními subjekty
- vedení elektronické spisové služby
Jakého kolegu/kolegyni hledáme?
- se středoškolským vzděláním
- se smysl pro dobrou organizaci práce
- komunikativního a pečlivého
- s analytickými schopnostmi a logickým myšlením
- týmový hráče, ale i osobu, která sama zvládne řešení komplikovanějších situací
- budou se Vám hodit pevné nervy a vytrvalost, ale i laskavost a pochopení
- požadujeme uživatelskou znalost MS Office (Outlook, Excel, PowerPoint, …)
- znalost ciziho jazyka výhodou
- aktivní řidič výhodou
Co vám nabízíme
- dlouhodobé a stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr
- flexibilní začátek a konec pracovní doby
- dobrou dopravní dostupnost (blízkost MHD)
- služební telefon a notebook
- stravenková karta
- sick days a občasný homeoffice
Své životopisy a dotazy zasílejte na e-mail: novakova.anna@ccrkhk.cz